ایلام- خبرنگار قدس آنلاین- رئیس فدراسیون ووشو گفت: وضعیت ورزش ووشو در استان ایلام در بخش‌های مختلف از جمله کسب عنوان‌های قهرمانی، فضاهای ورزشی و... در شرایط مطلوبی است.

وضعیت ورزش ووشو در ایلام مطلوب است

مهدی علی‌‌نژاد در نشست مجمع عمومی سالانه هیئت ووشو استان ایلام با بیان اینکه این رویداد ناشی از همکاری و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به رشته ووشو بوده و بر این اساس فدراسیون ووشو را مجاب می‌کند به این رشته در ایلام نظر ویژه‌ای داشته باشد، افزود: ایجاد سالن ورزش به عنوان خانه ووشو از دلایل عنوان کردن عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به این رشته است.
وی با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌های ورزشی کشور فدراسیون ووشو به عنوان فدراسیون برتر کشور معرفی شده است، اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش همه اعضای فدراسیون ووشو در اقصی نقاط کشور است.
رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه فدراسیون ووشو طی سال اخیر تلاش‌های فراوانی را در راستای کسب عنوان‌های قهرمانی در میادین ورزشی کرده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع فدراسیون ووشو در سال 90 بیش از دو برابر 14 سال قبل مدال جهانی کسب کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به ورزش ووشو در استان ایلام دارد و مصداق آن فراهم کردن فضای اختصاصی و ایجاد خانه ووشو در ایلام است، گفت: ورزش ووشو دارای استعدادهای فراوان و نهفته‌ای در استان ایلام است که با عنایت ویژه مسئولان امر این استعدادها شکوفا می‌شود.
فرزاد فتاحی با اشاره به اینکه توسعه ورزش ووشو در بخش تربیت ورزشکاران مستعد و مدال‌آور یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت ووشوی ایلام است، افزود: برای تحقق این مهم نیز برنامه‌های مختلفی از سوی این هیئت ورزشی تدوین شده که به مرور در طول سال اجرایی و محقق می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.